مردم براي نوشيدن عصاره اين موميايي صف كشيده‌اند!

۱۰ بازديد

درب اين موميايي براي ۲ هزار سال بود كه باز نشده بود. اما پس از باز شدن اين در، ماجراهاي جالبي در كشور مصر اتفاق افتاد كه امروز برخي از آن‌ها را با هم دنبال مي‌كنيم.

عصاره موميايي مصري

كشف يك تابوت سياه مصري كه درش براي ۲۰۰۰ سال بسته بوده، توجه همه جهانيان را به سمت كشور مصر و شهر اسكندريه جلب كرد. البته اين كشف، دلهره‌هاي زيادي را هم در دل مردم شهر انداخت. در اين هنگام فضاي مجازي از خبرهاي عجيب و غريب پيرامون اين كشف پر شد. در ادامه اين مطلب با مجله دلتا همراه باشيد تا با عصاره موميايي مصري بيشتر آشنا شويد.

عصاره موميايي مصري

بسياري از مردم مي‌ترسيدند كه با باز شدن در اين تابوت، نفرين مرگ درون آن آزاد شود و كل شهر را فرا گيرد. بسياري از افراد هم شايعه كردند كه بالاخره مقبره اسكندر مقدوني پيدا شد. بعد از كش و قوس‌هاي فراوان، بالاخره در اين تابوت بزرگ باز شد. اما در كمال تعجب، درون اين تابوت نه خبري از اسكندر بود، نه خبري از يك شاه مصري و نه خبري از يك نفرين كه كل شهر را در بر بگيرد.

در عوض، چيزي كه باستان شناسان درون اين تابوت پيدا كردند، اسكلت سه انسان بود كه در ميان انبوهي از آب گنديده قرمز و قهوه‌اي قرار داشت.

هيچكدام از اين اسكلت‌ها، متعلق به يك خانواده سلطنتي رومي و يا مصري نيستند و درون تابوت هم هيچ كتيبه يا نوشته‌اي وجود ندارد كه هويت اين افراد را برملا كند.

پس از باز شدن درب اين تابوت، همه چيز به خوبي پيش نرفت. به محض باز شدن درب، بوي بد شديدي از آن در فضا پخش شد، به طوري كه همه باستان شناسان و افراد ديگر را مجبور به دوري از تابوت كرد. محمد سلطان، فرماندار اسكندريه اين تابوت ۳۰ تني را به محل نمايش جديدش  منتقل كرد. اما در اين مكان، اتفاقات عجيب و غريبي رخ داد.

بگذاريد مردم مايع قرمز درون تابوت سياه را بنوشند

يك درخواست با عنوان “بگذاريد مردم مايع قرمز درون تابوت سياه را بنوشند” در وب‌سايت‌ها مطرح شد. حدود ۳۲۴۰۰ نفر زير اين درخواست را امضا كردند. اين درخواست توسط يك فرد اسكاتلندي مطرح شد. دليل درخواست نوشيدن عصاره موميايي مصري اينگونه عنوان شد:

ما بايد مايع قرمز رنگ درون اين موميايي ملعون يا همان عصاره موميايي مصري را بنوشيم تا بتوانيم قدرت و انرژي كربناته شده آن را بگيريم و سرانجام بميريم.

اگر به اين دست مطالب علاقه مند هستيد حتما مطلب مرد يخي ۵۳۰۰ ساله به حرف آمد! را بخوانيد.

عصاره موميايي مصري

در ميان نظرات اين متقاضيان، مي‌توان موارد زير را مشاهده كرد:

ما خواستار دسترسي به اكسير نفرين شده اين موميايي هستيم.
من همين حالا اين اكسير را نياز دارم.
من چه قدر آب اسكلت مي‌توانم بگيريم؟!
داخل هر فردي، اسكلتي نهفته است كه مايل است آزاد شود! اين آب، اين قدرت را براي من به ارمغان مي‌آورد!
مي‌توان گفت كه هيچ‌كس، اين درخواست‌ها را جدي نمي‌گيرد. با اين حال، مقامات كشور مصر اذعان كرده‌اند كه كشف اين تابوت سياه، بيش از حد مردم را متوهم كرده است! بعضي از مردم، حتي همين درخواست‌ها را هم نشانه‌اي از آزاد شدن نفرين درون اين تابوت مي‌دانند! سرپرست تيم تحقيقاتي در اين رابطه به رسانه‌ها گفت:

ما در اين تابوت را باز كرديم و خدا را شكر دنيا به تاريكي سقوط نكرد! من اولين نفري بودن كه كل سرم را داخل اين تابوت كردم و در حال حاضر سالم و سرحال رو به روي شما ايستاده‌ام، من حالم خوب است!

موميايي مصري

پيشنهاد مطالعه: براي مطالعه بيشتر مطالب دانستني مطلب موميايي ۱۵۰۰ ساله‌اي كه كتاني‌‌هاي آديداس مي‌پوشيد! را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.