روش بلاك كردن در واتساپ بي‌آنكه كاربر مطلع شود

۸ بازديد

اگر ارسال برخي پيام‌ها براي شما آزاردهنده است به راحتي مي‎‌توانيد بي‌آنكه كاربر فرستنده متوجه شود او را مسدود كنيد.

بلاك كردن مخاطب در واتساپ

واتساپ پر استفاده‌ترين اپليكيشن ارتباطي است و به شما امكان مي‌دهد پيام‌هاي نوشتاري، فايل‌هاي صوتي، فيلم و عكس ارسال كنيد. همچنين با آخرين آپديت اين امكان وجود دارد كه زمان نمايش پيام را مشخص كنيد. از آنجايي كه اين ابزار بسيار محبوب است، گاهي اوقات دريافت پيام‌هاي اسپم طبيعي است؛ بنابراين اگر مي‌خواهيد با چگونگي بلاك كردن مخاطب در واتساپ آشنا شويد با مجله دلتا همراه باشيد.

بلاك كردن مخاطب در واتساپ

اين برنامه براي چت با مخاطبان بسيار مورد استفاده است و حتي مشاغل از آن به عنوان خدمات مشتري يا براي فروش استفاده مي‌كنند. از اين رو، دريافت پيام از افراد غريبه كه محصولات و خدماتي را از طريق برنامه ارائه مي‌دهند، رايج شده است. از اين نظر، هر كسي كه شماره شما را داشته باشد مي‌تواند از طريق واتساپ با شما تماس بگيرد و اين در برخي موارد بسيار آزاردهنده و استرس زا است، زيرا هيچكس دوست ندارد در طول روز چندين پيام درباره چيز‌هايي كه به آن علاقه ندارد دريافت كند.

علاوه بر اين، همه ما يك آشنا داريم كه پيام‌هايي را به اشتراك مي‌گذارد كه فقط حافظه تلفن همراه را پر مي‌كند. اين را بدانيد كه مي‌توان از ارسال پيام يك شماره به شما جلوگيري كرد. و در مواردي كه نمي‌خواهيد او متوجه اين اتفاق شود، جاي نگراني نيست، چون كاربر مسدود شده نمي‌داند كه اين اتفاق افتاده است.

با استفاده از ويندوز فون

هنگامي كه WhatsApp را باز مي‌كنيد، روي سه نقطه در گوشه صفحه ضربه بزنيد، سپس به تنظيمات برويد و روي “Contacts” و سپس “Blocked Contacts” ضربه بزنيد. اين صفحه ليست شماره‌هاي مسدود شده را باز مي‌كند. در آنجا مي‌توانيد با انتخاب دكمه + در گوشه صفحه، مخاطبين جديدي را كه مي‌خواهيد مسدود كنيد اضافه كنيد.

با استفاده از سيستم اندرويد

اولين قدم اين است كه واتساپ را باز كنيد و به “منو” در سه نقطه در گوشه سمت راست بالاي صفحه برويد. سپس روي «تنظيمات» و سپس «حساب» و سپس «حريم خصوصي» كليك كنيد.

“مخاطبين مسدود شده” را جستجو كرده و انتخاب مي‌كنيد. پس از آن، برنامه ليستي از تمام شماره‌هايي را كه براي ارسال پيام به شما مسدود كرده‌ايد باز مي‌كند و در گوشه بالاي صفحه مي‌توانيد بر روي “افزودن” كليك كنيد تا يك مخاطب جديد براي شماره‌هاي مسدود شده انتخاب كنيد.

بلاك كردن مخاطب در واتساپ

با استفاده از سيستم IOS

برنامه را باز كنيد و روي چرخ دنده (تنظيمات) در گوشه سمت راست پايين صفحه ضربه بزنيد. سپس «حساب» و سپس «حريم خصوصي» و «مسدود شده» را انتخاب كنيد. با اين كار صفحه‌اي با مخاطبين شما كه مسدود شده اند باز مي‌شود و با كليك روي افزودن جديد مي‌توان شماره‌هاي جديدي اضافه كرد.

پيشنهاد مطالعه: براي مطالعه بيشتر مطالب دانستني مطلب مشكل شارژ نشدن گوشي‌هاي اندرويدي را چگونه برطرف كنيم؟  را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.