هتل آغشته به خون، ترسناك‌ترين هتل دنيا!

۸ بازديد

 در بازديد از اين هتل يك محيط كاملا تعاملي را تجربه مي‌كنيد كه همين موضوع در ترسناك شدن آن تاثير زيادي دارد. در اين هتل بايد از ۴ لوكيشن مختلف و وحشتناك بگذريد كه در هركدام از آن‌ها اتفاقات ترسناكي برايتان مي‌افتد.

هتل آغشته به خون

مي‌توانيد يك شب را در هتلي بگذرانيد كه در آن شما را با طناب مي‌بندند، مجبورتان مي‌كنند وارد قفسي پر از مار بشويد و رويتان خون مي‌ريزند؟! اين سوالي است كه در كمال تعجب، ۲۴ هزار نفر به آن پاسخ مثبت دادند و مشتاق يك شب ماندن در هتلي بودند كه بر اساس داستان يك كتاب ترسناك ساخته شده است. مك كامي مانور (McKamey Manor)، نام اين هتل است كه در سان ديه گو واقع شده است. با مجله دلتا همراه باشيد تا با هتل آغشته به خون آشنا شويد.

هتل آغشته به خون

بازديد از اين هتل ۸ ساعت طول مي‌كشد و براي بيماران قلبي اصلا توصيه نمي‌شود. ۸ ساعت ماندن در اين هتل يك چالش است كه تا به حال هيچكس نتوانسته در آن موفق بشود. با اين وجود هزاران نفر اسم خودشان را در ليست انتظار گذاشته‌اند تا شانس امتحان كردن و بر آمدن از پس اين چالش را داشته باشند.

بنيان گذاران اين هتل از جمله راس مك كامي ۵۵ ساله، با ايجاد صحنه‌هاي سينمايي و مختلف، كاري كرده‌اند كه هيچ كدام از بازديدها مثل هم نباشد. بنابراين اتفاقات ترسناك و لوكيشن‌ها، براي هيچكس تكراري و عادي نمي‌شود. افرادي كه مي‌خواهند در اين چالش شركت كنند حداقل بايد ۲۱ سال داشته باشند و سابقه هيچگونه بيماري قلبي و يا عصبي نداشته باشند. همچنين تمام بازديد كنندگان قبل از ورود بايد يك رضايت‌نامه را امضا كنند. راس معتقد است كه كاري كه آن‌ها مي‌كنند كاملا منحصر به فرد است. شما مي‌توانيد در اينجا نقش اول فيلم ترسناك خودتان باشيد.

هتل آغشته به خون

اگر به اين دست مطالب علاقه مند هستيد حتما مطلب تنها موزه‌اي در جهان كه سر بريده انسان را به نمايش مي‌گذارد! را بخوانيد.

ترسناك‌ترين هتل دنيا

تم اين هتل هر سال تغيير مي‌كند و بازديدكنندگان تحت تجربه‌هاي ترسناكي مثل قرار گرفتن در يك قفس پر از مار، خوردن تخم مرغ‌هاي فاسد شده و حتي دزديده شدن قرار مي‌گيرند. راس ۵۵ ساله كه طرفدار پر و پا قرص فيلم‌هاي ترسناك است، مي‌گويد كه ايده ساختن چنين هتلي از ۱۴ سال پيش به سرش زد. او قصد داشت شرايطي را ايجاد كند كه حتي مردان گنده را هم به گريه بيندازد. ساخت ترسناك‌ترين هتل دنيا براي راس ۵۵ ساله، ۳۰۰ هزار يورو هزينه داشت.

ترسناك ترين هتل دنيا

پيشنهاد مطالعه: براي مطالعه بيشتر مطالب دانستني مطلب اين جزيره هنوز در تصرف آدمخوارهاست! را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.