پيام‌هاي خود را بدون آنلاين شدن در واتساپ بخوانيد

۶ بازديد

واتساپ امروزه يكي از مهمترين برنامه‌هاي پيام رساني مورد استفاده در سراسر جهان محسوب مي‌شود و چيزي كه اكثر كاربران در ماه‌هاي اخير از آن شكايت داشته‌اند، عدم رعايت حريم خصوصي در هنگام استفاده از اين برنامه است.

خواندن پيام در واتساپ بدون آنلاين شدن

گاهي براي شما هم پيش آمده كه نمي‌خواهيد پيام‌هاي واتساپ را بخوانيد اما دوست داريد از محتواي آن اطلاع داشته باشيد، در اين خبر ترفندهايي براي اين موضوع پيشنهاد شده است. با مجله دلتا همراه باشيد تا با راهكارهاي خواندن پيام در واتساپ بدون آنلاين شدن بيشتر آشنا شويد.

خواندن پيام در واتساپ بدون آنلاين شدن

راه اول: خواندن پيام به صورت مستقيم از صفحه اعلانات

اين يك روش كاملا بديهي براي خواندن پيام‌هاي كوتاه بدون مطلع شدن فرستنده است اما مراقب باشيد تا هنگام خواندن پيام روي آن ضربه نزنيد چرا كه به صفحه چت منتقل شده و فرستنده از خواندن شما آگاه خواهد شد.

خواندن پيام در واتساپ بدون آنلاين شدن

راه دوم: آفلاين باشيد

اين روش بسيار راحت بوده و عبارت است از خاموش كردن داده‌هاي تلفن همراه براي قطع ارتباط واتساپ.

۱- خاموش كردن wifi و داده‌هاي تلفن همراه با قرار دادن تلفن همراه در حالت پرواز

۲- باز كردن واتساپ و خواندن پيام

۳- خارج شدن از برنامه و بستن كامل آن

۴- پس از مطمئن شدن از بستن كامل برنامه حالت پرواز را غير فعال كنيد

در صورتي كه مراحل را به درستي انجام دهيد اين دو تيك آبي را نخواهيد ديد. پيام همچنان به صورت خوانده نشده براي فرستنده خواهد ماند.

تنها زماني كه آمادگي ارسال شدن تيك آبي را داريد به صورت آنلاين به چت مربوطه برويد.

راه سوم: غير فعال كردن تيك آبي

اگر واقعا حريم خصوصي براي شما مهم است و از مطلع شدن افراد درباره اينكه چه زماني پيامشان را خوانده‌ايد معذب مي‌شويد واتساپ اين امكان را قرار داده كه قابليت ارسال تيك آبي (رسيد خواندن) را غير فعال كنيد. براي اين كار:

  • در ios: اپ را باز كرده و با كليك بر روي تنظيمات در گوشه پايين سمت راست وارد تنظيمات شويد.
  • در اندرويد: روي گزينه منو در گوشه بالا سمت راست كليك كرده و پس از آن گزينه تنظيمات را انتخاب كنيد. بعد از رفتن به تنظيمات گزينه حساب (Account ) و پس از آن حريم خصوصي (privacy ) را انتخاب كنيد.
    حال براحتي با انتخاب گزينه رسيد خواندن (Read Receipts) در قسمت بالاي صفحه حريم خصوصي آن را غير فعال كنيد. توجه داشته باشيد كه غير فعال كردن اين قابليت مانع از اين خواهد شد كه بفهميد پيامتان خوانده شده است يا خير.

پيشنهاد مطالعه: براي مطالعه بيشتر مطالب دانستني مطلب مشكل شارژ نشدن گوشي‌هاي اندرويدي را چگونه برطرف كنيم؟  را بخوانيد.

نحوه نصب مجدد واتساپ بدون حذف اطلاعات در گوشی آیفون

با وجود برتری آیفون نسبت به اندروید، اما این سیستم عامل هم مشکلات خود را دارد. مثلاً اگر واتساپ را حذف نصب کنید به دلیل عدم ذخیره اطلاعات در سرورهای آیفون، دیتای خود را از دست می دهید.

اگر می خواهید بعد از نصب مجدد واتساپ به اطلاعات قبلی خود دسترسی داشته باشید، باید از آنها به صورت مداوم روی iCloud خود بکاپ بگیرید. نصب مجدد واتساپ

قبل از حذف نصب واتساپ:

1- قبل از نصب مجدد واتساپ بررسی کنید از اطلاعات بکاپ گرفته شده است یا نه. در واقع قبل از حذف نصب باید این موضوع را بررسی کنید. اگر بکاپی وجود ندارد، از مسیر زیر می توانید آن را ایجاد کنید:

Settings > Chat > Chat Backup

اکنون از اطلاعات شما یک نسخه بکاپ گرفته می شود و می توانید با خیال راحت واتساپ را حذف نصب کنید.

2- واتساپ را مجدداً نصب کنید و بکاپ گرفته شده را از iCloud بازیابی کنید.

نحوه نصب مجدد واتساپ بدون حذف اطلاعات در اندروید

در صورتی که قبل از حذف نصب واتساپ از اطلاعات خود بکاپ نگرفته باشید، همه آنها از بین می روند. بنابراین توصیه می کنیم اگر تنظیمات بکاپ گیری خودکار برنامه فعال نیست، حتماً از دیتاهای خود بکاپ بگیرید. ساخت برنامه اندروید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.