چت‌هاي واتساپ را چگونه از گوشي قديمي به جديد منتقل كنيم؟

۸ بازديد

نگران چت‌هاي خود در واتساپ نباشيد، با استفاده از روش زير داده‌هاي خود را بدون تغيير به گوشي هوشمند جديد انتقال دهيد.

انتقال چت واتساپ به گوشي جديد

اپليكيشن محبوب واتساپ اخيرا ويژگي جديدي را براي ارائه امنيت و تجربه بهتر كاربران خود راه اندازي كرده است. اين برنامه به شما امكان مي‌دهد چت‌ها را از يك دستگاه به دستگاه ديگر منتقل كنيد. با مجله دلتا همراه باشيد تا با انتقال چت واتساپ به گوشي جديد بيشتر آشنا شويد.

انتقال چت‌هاي واتساپ به گوشي جديد

انتقال چت‌ در واتساپ از اندرويد به iOS و بالعكس دشوار است. اما انتقال داده‌ها و چت‌ها از يك گوشي هوشمند قديمي به يك گوشي جديد بسيار آسان است. اين گزينه براي كاربران اندرويد و iOS در دسترس است. براي شروع فرآيند انتقال چت‌ واتساپ از گوشي قديمي به تلفن همراه جديد بايد مراحل زير را دنبال كنيد.

انتقال چت واتساپ به گوشي جديد

به قسمت تنظيمات در WhatsApp برويد. حساب را باز كرده و گزينه Change Number را انتخاب كنيد. پس از آن روي Next كليك كنيد. قبل از فشار دادن دكمه Next، شماره تلفن قديمي و جديد خود را وارد كنيد. با ظاهر شدن يك پيام جديد انتخاب شما تاييد مي‌شود. همچنين كاربران مي‌توانند در صورت تمايل در اين مرحله مخاطبين خود را در مورد تغيير شماره آگاه كنند. گزينه‌هاي همه مخاطبين يا مخاطبين موجود و سفارشي در اختيار كاربران قرار دارد. اطلاعات تماس واتساپ مخاطبين با كليك بر روي اعلان به روز مي‌شود. اكنون گزينه Done را انتخاب كنيد. با كامل شدن فرآيند WhatsApp مجددا راه اندازي مي‌شود و از شماره ثبت شده جديد درخواست OTP مي‌كند.

قابليت جديد WhatsApp براي كاربران دسكتاپ

ويژگي جديد واتساپ به كاربران اين امكان را مي‌دهد كه آخرين تصاوير نمايش داده خود را مخفي كنند. به گزارش WABetaInfo اين ويژگي به كاربران امكان مي‌دهد بخش مربوط به تصاوير نمايه را براي كاربر انتخاب شده مخفي كنند. نسخه فعلي به كاربران امكان مي‌دهد وضعيت نمايه و تصاوير خود را براي همه مخاطبين يا افراد گزينش شده تنظيم كنند. همچنين اين اپليكيشن در حال آزمايش اين قابليت براي دستگاه‌هاي اندرويدي است. علاوه بر اين مديران گروه‌ها در واتساپ مي‌توانند تمام موارد ارسال شده توسط همه اعضا را حذف كنند.

انتقال چت واتساپ به گوشي جديد

پيشنهاد مطالعه: براي مطالعه بيشتر مطالب دانستني مطلب ۷ قابليت پنهان در اينستاگرام كه هر فردي بايد بداند  را بخوانيد.

دلیل کاهش کیفیت در اپلیکیشن واتس اپ چیست؟

دو عاملی که کیفیت تصویر را تعیین می کنند عبارتند از: کیفیت دوربین و کیفیت پردازش تصویر. اولین عامل بسیار متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. عامل دوم خود برنامه است. برنامه یا تصویر را پردازش می کند یا فیلتر. در حالت دوم، از فیلتری به نام جریان نوری استفاده می شود که وضوح و saturation (اشباع) رنگ را کاهش می دهد. نه تنها WhatsApp ، بلکه برنامه های پیام رسان مختلف دیگر مانند messenger نیز همین کار را انجام می دهند. کاهش کیفیت تصاویر در واتس اپ می تواند به دلایل مختلفی باشد مانند:

  • واتس اپ در فضای سرورهای خود صرفه جویی می کند و این صرفه جویی میلیون ها دلار ارزش دارد.
  • کاهش ترافیک بارگیری تصویر از سرور.
  • بینندگان در مدت زمان کوتاهی رسانه (تصویر، فیلم) را دریافت می کنند.
  • WhatsApp برای اشتراک فایل های رسانه ای در نظر گرفته نشده است و به جای اشتراک فایل های رسانه ای، بیشتر روی ارتباطات تمرکز دارد. بنابراین روی کیفیت تصویر تمرکز ندارد.
  • WhatsApp عمدتا برای مکالمه استفاده می شود و روی مکالمه سریع (عمدتا پیام متنی) متمرکز است.
  • WhatsApp کشورهایی با سرعت اینترنت پایین (مثلا 2g و 3g) را هدف قرار داده است و بیشتر کاربران آن از اینترنت ضعیفی برخودار هستند بنابراین برای دستیابی به ارسال و دریافت سریع پیام ها تمرکز آنها بیشتر روی ویژگی های فشرده سازی است. ارسال عکس با کیفیت در واتساپ
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.