زندگي تنهاترين مرد جهان در جنگل هاي آمازون!

۸ بازديد

يك سازمان دولتي در برزيل براي نخستين بار ويدئويي را از آخرين بازمانده يك قبيله بدوي آمازون در جنگل‌هاي انبوه اين كشور منتشر كرد.

تنها ترين مرد جهان

اين عضو قبيله بدوي آمازون كه تنها ترين مرد جهان لقب گرفته است در دهه پنجم زندگي خود به سر مي‌برد و هيچ ربطي به قبايل آدمخواران ندارد. با مجله دلتا همراه باشيد.

تنها ترين مرد جهان

اعتقاد بر اين است كه او آخرين بازمانده از اعضاي يك گروه شش نفره از قبيله بدوي آمازون است كه در سال ۱۹۹۵ دوستان خود را در جريان حمله كشاورزان برزيلي از دست داد و از آن پس به تنهايي در جنگل‌هاي انبوه اين منطقه گذران عمر كرده است.

در حال حاضر، نام و نشان دقيقي از او در دست نيست اما مردم محلي او را «مرد گودال» مي‌نامند. به گفته محلي‌ها، او براي حفاظت از خود، گودال‌هاي پنهان جنگل را با چوب‌هاي تيز پر مي‌كند و هميشه در گودال‌ها و حفره‌ها به صورت ناگهاني پنهان مي‌شود. تنها‌ترين مرد جهان در كلبه‌اي كه خودش بالاي درختان ساخته است زندگي مي‌كند. با تير و كماني كه ساخته دست خودش است گراز جنگلي، پرندگان و ميمون‌ها را شكار مي‌كند و ميوه و سبزيجات مورد نياز خودش را پرورش مي‌دهد.

سازمان دولتي برزيلي و شناسايي اين مرد

«فوناي»، يك سازمان دولتي برزيلي است كه براي نخستين بار تنها ترين مرد جهان را در جنگل‌هاي انبوه اين كشور شناسايي كرد. اين سازمان وظيفه رديابي و نظارت بر قبايل بومي برزيل را دارد.

در ويدئويي كه فوناي منتشر كرده است تنها‌ترين مرد جهان در حالي مشاهده مي‌شود كه با تبر مشغول شكستن ساقه درختان است. آن‌ها پيش از اين وجود اعضاي قبيله بدوي در جنگل‌هاي آمازون برزيل را پيش بيني كرده بودند به همين منظور گاهي اوقات تبر، ساطور و حتي دانه‌هاي گياهان را در نقاط مشخصي از جنگل قرار مي‌دادند تا از اين طريق به دست اعضاي باقي مانده احتمالي قبايل بدوي برسد و آن‌ها را در مسير ارتباط با جامعه مدرن قرار دهند.

اين در حالي است كه تنها ترين مرد جهان به رغم استفاده از ابزارآلاتي كه فوناي در اختيارش گذاشته، به هيچ عنوان تمايلي به ارتباط با جامعه مدرن ندارد.

رئيس سازمان فوناي در اين خصوص توضيح داد: او در برابر زندگي مدرن مقاومت نشان مي‌دهد. او شكارچي قابلي است و حتي در حفظ گياهان پاپايا و ذرت فعال است. اين مرد از سلامتي فوق العاده اي برخوردار است و فيزيك قدرتمندي دارد.

وي افزود: اين مرد كه همچنان براي ما ناشناخته است، همه چيز از جمله خانواده، قبيله و فرهنگش را از دست داده است. اما قانون بقا را با تنهايي زندگي كردن در جنگل ثابت كرده است.

پيشنهاد مطالعه: مطلب آشنايي با وحشي‌ترين قاتلين آدمخوار! را بخوانيد.

چگونه گل ها را مدت طولانی تری تازه نگه داریم؟ 4 روش ساده

قطعا لذت این را چشیده اید که از طرف کسی گل های زیبا را به عنوان هدیه دریافت کنید. این گل ها گاهی اوقات داخل جعبه قرار می گیرند و بسیار زیبا هستند و بهتر از هر کادوی ارزشمند دیگری می باشند و معمولا شامل ماجراهای رمانتیک می‌ شوند و احساسات شما را به جریان می‌ اندازند اما چه کاری انجام دهیم که این گل ها را مدت زمان طولانی تری تر و تازه نگه داریم ؟ در این قسمت از سایت راهکارهایی را بدین منظور به شما معرفی خواهیم کرد :

روش 1 از 4: استفاده از آب گرم

1-در سریع ترین زمان ممکن گل ها را داخل آب گرم قرار دهید: زمانی که ساقه گل ها بریده می شود، سیستم حمایتی آن ها نیز قطع می گردد.

ادامه مطالب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.