پيرمردي كه پس از ۳۰ سال با لباس‌هاي قديمي‌اش به خانه برگشت!

۱۷ بازديد

يك مرد رومانيايي ۳۰ سال پس از ناپديد شدن، با همان لباسي كه گم شده بود به خانه بازگشت.

بازگشت عجيب پيرمرد

خانواده يك مرد رومانيايي با تعجب خبر از بازگشت او پس از ناپديد شدن ۳۰ ساله به خانه دادند. جالب‌تر اينجا بود كه پيرمرد همان لباسي را بر تن داشت كه آخرين بار پوشيده بود. واسيلي گورگوس كه يك دامدار بود و در باكائو روماني زندگي مي‌كرد، در سال ۱۹۹۱ خانه خود را ترك كرد و ديگر بازنگشت. با مجله دلتا همراه باشيد تا با بازگشت عجيب پيرمرد آشنا شويد.

بازگشت عجيب پيرمرد

به نوشته روزنامه رومانيايي Adevărul، بستگان گورگوس ۹۳ ساله وي را مرده اعلام كردند و پس از چندين روز جستجوي بيهوده و نيافتن خبري از او، مراسم سنتي يادبود و ختم او را برگزار كردند. همسايه‌هايش وقتي ديدند يك ماشين در اواخر آگوست ۲۰۲۱ در جلوي خانه‌اي كه فرزندان و خانواده‌اش در آن زندگي مي‌كنند پارك كرد و واسيلي، كه ۳۰ سال پيش مفقود شده بود، از آن پايين آمد، بسيار تعجب كردند.

بازگشت عجيب پيرمرد

خانواده اين مرد را در وضعيت جسماني مناسبي يافتند اما او از زوال عقل رنج مي‌برد و به ياد نمي‌آورد كه در ۳۰ سال گذشته چه اتفاقي افتاده است و كجا زندگي مي‌كرد. اين پيرمرد مرتب تكرار مي‌كند: “من هميشه در خانه بودم. ”

بستگان وي معتقدند كه يك نفر متوجه شده است كه پيرمرد راه خود را گم كرده است و تصميم گرفته كه او را به آدرسي كه در اسناد شخصي او بوده بازگرداند.

پيشنهاد مطالعه: مطلب آشنايي با وحشي‌ترين قاتلين آدمخوار! را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.