آشنايي با وحشي‌ترين قاتلين آدمخوار!

۹ بازديد

آدمخواري فقط مربوط به فيلم‌هاي ترسناك نيست و در بعضي از قبيله‌هاي سياه پوست گينه در آفريقا اتفاق مي‌افتد.

۳ آدمخوار معروف دنيا

آدم‌خواري يا كانيباليسم عادت يا رسم خوردن گوشت انسان به وسيله انساني ديگر است. باستان‌شناسان نشانه‌هايي از اين عادت يا رسم را در جامعه‌هاي ابتدايي يافته‌اند. بررسي‌هاي مردم‌شناسان نشان مي‌دهد كه آدم‌خواري انگيزه‌هاي گوناگون داشته‌است. با مجله دلتا همراه باشيد تا با ۳ آدمخوار معروف دنيا آشنا شويد.

۳ آدمخوار معروف دنيا

آدمخواري را مي‌توان ثابت كرد كه نه تنها در قبايل ناشناخته بلكه در قرن معاصر نيز اين اتفاقات رخ داده است و انسان‌هايي وجود داشته‌اند به خاطر مسائل مختلف اقدام به كشتن و شكنجه انسان‌ها كنند و در نهايت گوشت افراد كشته شده را به دندان بكشند.
در  زير با افراديآشنا مي‌شويد كه به دلايل مختلفي نظير فرهنگي، بيماري و يا حتي لذت بردن دست به انجام قتل و خوردن بدن انسان‌ها كرده‌اند.

آلفرد پاكر

پاكر شخصيتي بود كه در سال ۱۸۷۴ به جرم آدمخواري به ۴۰ حبس محكوم شد. او كه جوينده طلاهاي زير خاكي بود، در ماموريتي ويژه به همراه ۵ تن ديگر به كوه هاي كلرادو فرستاده شد.
۲ ماه بعد پس از اينكه آلفرد تنها از اين سفر بازگشت از وي پرسيده شد چرا تنهاست؟ او در پاسخ گفت در يك دفاع شخصي مجبور شد آن‌ها را بكشد و براي اينكه بتواند زنده بماند گوشت شركاي خود را خورده است اما چيزي كه او گفت قابل باور نبود و به همين دليل پس از ۴۰ سال حبس از زندان آزاد شد. در آن زمان آلفرد بيشترين سال‌هاي حبس را در تاريخ ايالت متحده آمريكا كشيد.

آلبرت فيش

آلبرت فيش يكي از جاني‌هاي تمام عيار جهان است. او يك بيمار ساديسمي بود كه از آزار ديگران به طرز عجيب و غريبي لذت مي‌برد. در كنار قتل‌هاي سريالي و تجاوز به كودكان، او اقرار به آدمخواري هم كرده بود.

سي ساگاوا

ساگاوا يك دانشجوي ادبيات انگليسي ژاپني در پاريس بود كه در سال ۱۹۸۱ همكلاسي خود را با ضرب گلوله كشت. پس از كشتن وي، ساگاوا دو روز طول كشيد كه بدن مقتول را تكه تكه كرده و گوشت آن را بخورد.
پس از ارتكاب اين عمل، ساگاوا توسط پليس فرانسه دستگير شد ولي به علت جنون و ديوانگي كه به وي نسبت داده شد به پاي ميز محاكمه نرفت.

پيشنهاد مطالعه: مطلب سرگذشت باورنكردني مردي كه بدون داشتن مغز زندگي كرد! را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.