ماجراي نوزادي كه نيمي از بدنش شبيه به ميمون است!

۱۳ بازديد

دليل شبيه شدن نيمي از بدن نوزاد به ميمون، چيزي برخلاف تصورات مادر او بود.

نوزادي كه شبيه ميمون است

طي اتفاقي عجيب و نادر، يك معلم دختري را به دنيا آورد كه نيمي از بدن آن انسان و نيمي ديگر مانند ميمون بود. به گفته اين زن، او به كودكي كه به دنيا آورده بود نگاه مي‌كرد و احساس خوشبختي داشت، اما هنگامي كه به بقيه بدن او نگاه مي‌كرد با تعجب گريه كرد چرا كه نيمي از پايين تنه‌اش قرمز بود و مو‌هاي روشن آن را پوشانده بود و او باور نمي‌كرد كه اين بچه، دخترش است. با مجله دلتا همراه باشيد تا ماجراي نوزادي كه شبيه ميمون است را بخوانيد.

بعد از ديدن نوزادي كه شبيه ميمون است

يك چيز عجيب به ذهن مادر خطور كرد. او هر هفته به باغ وحش مي‌رفت و جلوي قفس ميمون‌ها مي‌ايستاد، به همين دليل برايش سوال بود كه آيا اين مي‌تواند ارتباطي با شكل عجيب كودك متولد شده‌اش داشته باشد؟!

مادر نوزاد سعي كرد اين فكر را از ذهن خود بيرون كند، او يك مدرس و تحصيل كرده بود و نبايد به افسانه‌هاي خيالي اعتقاد داشته باشد پس به پزشكان مراجعه كرد و از آن‌ها دليل اين اتفاق را پرسيد. پزشكان به او گفتند كه به افسانه‌هاي خيالي توجهي نكند و تاكيد كردند اين مورد فقط يك عدم تعادل طبيعي در غدد و ترشحات نوزاد در زمان جنيني است.

مادر اين كودك گفت: من سعي مي‌كنم متقاعد شوم كه خرافه واقعيت ندارد، اما نمي‌توانم. او ادامه داد: وقتي باردار بودم، هر هفته به باغ وحش جيزه مي‌رفتم و قفسي با نوع خاصي از ميمون‌هاي كوچك پيدا مي‌كردم، چون از ظاهر اين ميمون‌ها و حركات آن‌ها خوشم مي‌آمد هر هفته به آنجا مي‌رفتم تا ساعت‌هاي طولاني جلوي قفس بايستم”.

مادر اين كودك گفت: نه ماه گذشت و دخترم به اين شكل عجيب متولد شد و پس از روز‌ها و هفته ها، تقريبا تا پشت كمر فرزندم با اين مو‌ها پوشانده شده بود و موي پا‌هاي او كه شبيه ميمون بود تا بالاي زانو‌ها ادامه يافته بود، اما بقيه بدن و پوست، رنگ و شكل طبيعي داشت. پس از آن، لكه‌هاي قهوه‌اي روي بازوي او ظاهر شد و وقتي لكه بزرگ شد، با مو‌ها پوشانده شد. با افزايش سن، اضطراب من براي آينده دخترم به وحشت تبديل مي‌شد.

نقصي در شكل‌گيري جنين قبل از تكامل

اين وضعيت از نظر خلقت غيرطبيعي است و هيچ ارتباطي با آنچه گفته مي‌شود كه مبدا انسان ميمون‌ها هستند ندارد، اين نقصي در شكل گيري جنين قبل از تكامل است.

گفتني است درمان اين بيماري، پس از تحقيقاتي كه محل غده مورد نظر را كه اين بيماري را به وجود آورده مشخص مي‌كند، در نهايت راديوتراپي يا جراحي است و در صورت افزايش ترشح هورمون‌هاي مردانه، درمان با آنتي هورمون‌ها انجام مي‌شود.

پيشنهاد مطالعه: مطلب چگونه در كمتر از ۵ دقيقه بخوابيم؟ را بخوانيد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.