۶ مورد از بهترين كتاب‌هاي عاشقانه براي هديه دادن

۸ بازديد
هديه دادن كتاب‌هاي عاشقانه در همه جاي دنيا رواج دارد و شما مي‌توانيد آن‌ها را به مادر، پدر، خواهر، برادر، همسر و هر فردي كه دوست داريد، هديه بدهيد.
چند كتاب عاشقانه براي هديه دادن

يكي از هدايايي كه در مناسبت‌هاي خاص مانند تولد، ولنتاين و غيره در نظر گرفته مي‌شود كتاب است. هديه دادن كتاب‌هاي عاشقانه در همه جاي دنيا رواج دارد و شما مي‌توانيد آن‌ها را به مادر، پدر، خواهر، برادر، همسر و هر فردي كه دوست داريد، هديه بدهيد. در ادامه به بررسي چند كتاب عاشقانه براي هديه دادن مي‌پردازيم. با مجله دلتا همراه باشيد.

خطاب به عشق

خطاب به عشق رماني است با نويسندگي آلبر كامو، كه در آن نامه‌هاي عاشقانه آلبر كامو و معشوقش ماريا كاسارس به چاپ رسيده است. اين رمان دو شخصيت يا دو راوي دارد كه عشق ميان اين دو را در دوازده سال روايت مي‌كند. اين دو عاشق از مكان‌هاي مختلف و اتفاقات بسياري كه براي آن‌ها رخ مي‌دهد در نامه‌هاي خود صحبت مي‌كنند. اين نامه‌ها مانند يك رمان است و از اين طريق شناخت بهتري از اشخاص و رويدادهاي رمان به دست مي‌آيد.

دختري كه رهايش كردي

يكي ديگر از گزينه‌هاي هديه، كتاب دختري كه رهايش كردي است. اين كتاب داستان دو زن با برخي ويژگي‌هاي مشابه را روايت مي‌كند، كه يكي از آن‌ها با نام “سوفي” كه بايد از خانواده خود محافظت كند. بانوي ديگر با نام “ليو” در شهر لندن زندگي مي‌كند و همسرش قبل از مرگ به وي يك تابلو هديه مي‌دهد كه تصويري از يك زن را در خود جا داده و مربوط به يك قرن قبل از آن مي‌شود. اين تابلو نقاشي نقطه عطف اين كتاب است كه زندگي اين دو نفر را به هم گره زده است.

كتاب صوتي دختري كه رهايش كردي همچنين گزينه خوبي براي آن دسته از  خوانندگان است كه فرصت كافي براي به دست گرفتن كتاب ندارند و ترجيح مي‌دهند از دانلود كتاب صوتي بهره‌مند شوند. بنابراين اگر فردي كه به او علاقه داريد، طرفدار رمان‌هاي عاشقانه است و عاشق قصه شنيدن، مي‌توانيد هديه دادن نسخه صوتي زني كه رهايش كردي را مد نظر داشته باشيد.

يك عاشقانه آرام

چند كتاب عاشقانه براي هديه دادن

كتاب يك عاشقانه آرام از نادر ابراهيمي نيز گزينه ديگري است كه مي‌توانيد براي هديه دادن انتخاب كنيد. اين رمان عاشقانه و دلنشين جزو معروف‌ترين كتاب‌هاي اين نويسنده خوش سابقه ايراني است. در اين كتاب نادر ابراهيمي قصد دارد كه ثابت كند عشق پديده‌اي زودگذر نيست و اگر راه آن را بياموزيم مي‌توانيم ساليان سال عاشقانه زندگي كنيم.

رمان يك عاشقانه آرام داستان آرام و عاشقانه يك زن و شوهر جوان در سال ۱۳۵۷ است كه عاشقانه يكديگر را دوست دارند و تمام تلاش خود را براي محافظت از اين احساس با توجه به روزمرگي انجام مي‌دهند. اين كتاب سبكي داستاني و شيوه روايي خاص نادر ابراهيمي را دارد. زماني كه شما اين كتاب را شروع مي‌كنيد زمين گذاشتن آن كار آساني نيست، زيرا به شدت جذب آن خواهيد شد. اين كتاب را مي‌توانيد براي انواع موقعيت‌هاي عاشقانه هديه بدهيد.

هنر عشق ورزيدن

تا به حال به عشق ورزيدن به چشم يك هنر نگاه كرده‌ايد؟ اريك فروم نويسنده كتاب «هنر عشق ورزيدن» اين كار را به خوبي انجام داده است و نشان داده براي داشتن يك رابطه سالم و درست به چه عناصري نياز داريد. شما علاوه بر اينكه مي‌توانيد اين كتاب را به شكل نسخه فيزيكي به كسي كه دوستش داريد، هديه دهيد، مي‌توانيد از نسخه الكترونيكي و نسخه صوتي هنر عشق ورزيدن نيز استفاده كنيد.

براي هديه دادن اين كتاب بايد بدانيد كه اريك فروم نويسنده‌اي است كه در آثار خود از مفاهيم فلسفي و جامعه شناختي بسياري استفاده مي‌كند و آن را از منظر روانكاوانه نيز بررسي مي‌كند. اين نويسنده پر طرفدار سعي مي‌كند تا از ديدگاه‌هاي جديد به زندگي انسان نگاه كرده و آن‎‌ها را بررسي كند.

من پيش از تو

چند كتاب عاشقانه براي هديه دادن

داستان كتاب ماجراي عاشقانه ميان لوئيزا پرستاري شاد و سرزنده است كه با ويل ترينر افسرده، ناتوان و مايوس آشنا مي‌شود. البته جوجو مويز با نوشتن كتاب‌هاي من پس از تو و باز هم من اين داستان را ادامه داده است. در سال ۲۰۱۶ نيز فيلمي بر اساس همين كتاب و با همين عنوان توسط تيا شروك ساخته شد كه بازخورد بسيار خوبي هم در ميان بينندگان داشت كه از طريق اين لينك قابل مشاهده است. شما بهتر است پيش از ديدن اين فيلم، كتاب آن را بخوانيد تا از جزئيات آن لذت بيشتري ببريد.

چشم‌هايش

بزرگ علوي نويسنده بزرگ ايراني با نوشتن اين اثر ماندگار در سال ۱۳۳۱ علاوه بر اينكه در ميان نويسندگان به شهرت برسد، توانسته تغييرات بسياري را هم در نگرش كلي جامعه و ادبيات آن دوره ايجاد كند. اين اثر به قدري جذابيت دارد كه گذر زمان هم تاثيري بر جذابيت و مخاطب پسند بودن آن نگذاشته است.

داستان چشم‌هايش از بزرگ علوي، تركيبي از يك درام عاشقانه، سياست و تاريخ است كه يك زن با تمام احساسات و تمايلاتش در مركز اين داستان قرار دارد. در ابتدا اين كتاب از زبان ناظم مدرسه نقل مي‌شود، اما در ادامه اين ناظم داستان ديگري را از زبان زن ناشناسي بيان مي‌كند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.